офіційний представник в Україні

(097) 000-91-61
(095) 300-47-55
(063) 231-70-00

Не змогли дозвонитися. Зробіть замовлення через кошик, наші спеціалісти зв'яжуться з вами найближчим часом

пн-пт: 9:00-18:00
нд: вихідний
м. Київ, вул. Кирилівська 160
Інтернет магазин інструментів / Спецзаказ запчастей

Спецзамовлення запчастин

Доброго дня, шановні покупці інтернет-магазину Strument!

Ми пропонуємо вашій увазі послугу спецзамовлення запчастин з Європи.

Чому так відбувається і чому на цю послугу є великий попит в Україні? Ми займаємося продажем оригінальних запчастин для світових брендів, таких як Al-ko, Bosch, Makita, Metabo, Dewalt, Husqvarna, Hitachi, Stihl, Oleo-Mac та інші. Кожен бренд має своє офіційне представництво, яке тільки воно має право ввозити в Україну свій бренд та запчастини під них, так само вони відкривають по всій Україні авторизовані сервісні центри, які мають право ремонтувати гарантійні випадки з ремонту та післягарантійні.

Візьмемо, наприклад, компанію Bosch. У них у прайсі близько 90 000 тисяч позицій, але на складі фактично тримають 5000 позицій, самих ходових запчастин. А куди поділися решта 85 000 тисяч позицій, запитаєте ви? А вони лежать на складах у Німеччині, Китаї, Мексиці, Румунії та інших країнах. Це відбувається з тієї причини, що це дуже великі інвестиції, заморожені гроші на складі, тому тримати всі у себе на складі вони матеріально не можуть. І така проблема у всіх абсолютно виробників. Тому вони пропонують можливість замовляти запчастини під спецзамовлення.

Як це у нас працює?

Ви дивитеся і вибираєте на нашому сайті, на деталі, необхідну вам запчастину і робите на неї замовлення. Ми, отримавши ваше замовлення, обробляємо його та перевіряємо за наявності, якщо запчастина є в Україні, ми оформляємо замовлення.

Якщо запчастини в Україні немає, ми пропонуємо її замовити з Європи під спецзамовлення. Ми надаємо запит на представництво, чи є можливість привезти її, якщо нам дають добро на замовлення, тоді ми ще раз з вами зв'язуємося і оформляємо замовлення.

Умови замовлення запчастин під спецзамовлення.

Обов'язковою умовою є 100% передоплата. Оплату можна зробити на Карту Приват або на розрахунковий рахунок компанії з ПДВ. Ціна закріплюється за вами і ми отримуємо гарантію, що коли приїде запчастина, ви від неї вже не відмовитесь.

Терміни постачання запчастин:

Bosch , Dremel - обіцяють 2-4 тижні , фактично чекаємо до 1,5 місяця.

Dewalt , BlackandDecker, Stiga , Alpina , Stanley , Castelgarden - обіцяють 2-4 тижні , фактично чекаємо до 1,5-2 місяців.

Makita , Maktec - обіцяють 1 місяць , фактично чекаємо до 1,5 місяця.

Al - ko , Solo - обіцяють 1 місяць , фактично чекаємо до 1,5 місяця.

Husqvarna , Gardena , Jonsered , Mcculloch , Partner - обіцяють 1 місяць , фактично чекаємо до 1 місяця.

Stihl , Viking - обіцяють 1 місяць , фактично чекаємо до 1,5 місяця.

Metabo - обіцяють 1 місяць , фактично чекаємо до 1,5 місяця.

Oleo - Mac , Briggs & Stratton - обіцяють 1 місяць , фактично чекаємо до 1,5 місяці.

 

6 основних проблем, з якими ми стикаємося при спецзамовленнях:

  1. Терміни поставки. Нам обіцяють привезти за 1 місяць, а запчастина приїжджає за 2 місяці. Найчастіше це запчастини для перфораторів, болгарок Bosch та інші запчастини цього бренду.
  2. Бувають випадки, коли після 1 місяця очікування поставки, представництво інформує, що запчастину знято з виробництва. Так було неодноразово з Dewalt, Black&Decker.
  3. Рідко, але були випадки, коли в Європі помилялися з запчастиною, відвантажували не ту запчастину під правильним артикулом. Було помічено Oleo-Mac, Al-ko.
  4. Були випадки, що запчастина закінчувалася на складі в Європі і ми чекали, поки зроблять партію і привезуть нове постачання, рідко, але були випадки коли доводилося чекати 3 місяці. Так грішив Bosch.
  5. У період з 01 грудня по 1 квітня, коли за садовою технікою не сезон, представництво не робило замовлень, доки не розпочинався сезон. Ножі для газонокосарок, запчастини для двигунів Briggs&Stratton або шпулі, кришки для тримерів.
  6. Найбільше ми не любимо період Нового Року. В Україні усі представництва закриваються 15-20 грудня на інвентаризацію до 10 січня. А в Європі всі склади закриваються на свята до 20-25 січня, тому місяць проходить даремно.

Навіщо вам це потрібно?

Вже понад 2000 наших клієнтів користувалися цією послугою. Буває так, що ви шукаєте якір для вашого інструменту або вимикач, який настільки унікальний, що китайці не підробляють такі запчастини, тому, щоб відремонтувати ваш інструмент, треба замовляти запчастину з Європи.

Телефонуйте нашим менеджерам, ми з великою насолодою вас проконсультуємо.

(044) 223-52-67;

(097) 000-91-61;

(099) 984-73-37;

(063) 231-70-00 Вайбер